Aktif - Rasional - Inovatif - Fantastik
 
HomePortalCalendarFAQSearchMemberlistRegisterLog in
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
Sekali Klik, 10sen Dihitung
Jom Join - Klik Saje
Search
 
 

Display results as :
 
Rechercher Advanced Search
Latest topics
» Guru dan Jasanya
Sun Jun 06, 2010 1:54 am by are_in

» Help pls
Thu Feb 18, 2010 1:05 pm by fiq_permai

» Perkahwinan Kakak Kepada Mohd Afiq @ Afiq Kodok
Mon Dec 14, 2009 2:46 pm by fiq_permai

» ade Facebook x??
Mon Dec 07, 2009 11:57 pm by fiq_permai

» ~~Jom Men Sambung2..~~
Sat Nov 28, 2009 12:57 pm by fiq_permai

» ~~LaTeS NeWs~~
Sat Nov 28, 2009 12:47 pm by fiq_permai

» Oya ftw`
Sat Nov 28, 2009 12:44 pm by fiq_permai

» Jgn Lupe Kenalkn Diri Korg
Sat Nov 28, 2009 12:42 pm by fiq_permai

» Perubahan
Sat Nov 28, 2009 12:39 pm by fiq_permai

Navigation
 Portal
 Index
 Memberlist
 Profile
 FAQ
 Search

Share | 
 

 Gadis Yang Terencat

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Kapten Ace
Spammer
Spammer
avatar

Number of posts : 565
Age : 28
Location : Kedai Mamak Seri Manja
Registration date : 2008-04-26

PostSubject: Gadis Yang Terencat   Sat Jul 26, 2008 9:15 pm

"Suhal merupakan seorang dara yang cantik lagi rupawan.
Kira dalam kampung, dialah Miss Kampung. Tapi sayangnya
sewaktu dia kecik, Suhal telah jatuh dari katil tidur lalu otaknya
sekarang tak seimbang. (otak senget)

Satu hari Suhal telah disuruh oleh emaknya untuk membeli
kelapa. Lalu dia pun pergi ke kedai Pak Mat. Pat Mat walaupun
usianya dah lanjut tapi masih "gagah dan kuat".(viagra+tongkat ali)

Setibanya di kedai Pak Mat, terdapat beberapa lagi
pemuda-pemuda kampung yang tengah lepak kat situ.

Suhal : Kelapa satu biji...parut buang kulit.
Pak Mat : nak buat ape dengan kelapa ni
Suhal : tak tahu mak suruh beli
Pak Mat : hari ni Pak Mat rasa murah hati...kalau Suhal
dapat panjat pokok kelapa dan ambik kelapa tu...pak mat kasi free.
Suhal dengan ghairah memanjat pokok kelapa tu. Pak Mat
dan pemuda-pemuda kampung yang lepak kat situ pun
mengerumuni di bawah pokok kelapa tu.Mereka pandang
ke atas dengan penuh berahi.

Oleh kerana syiok sangat, Pak Mat suruh Suhal turun naik
pokok kelapa tu beberapa kali untuk ambil beberapa
biji dia nak.

Suhal pun pulang ke rumah dengan senang hati membawa
kelapa parutnya dan beberapa biji lagi.

tiba di rumah, emak Suhal terperanjat kenapa banyak sangat kelapa

Mak Suhal : Suhal..apasal banyak sangat kelapa
Suhal : ni hari pak mat kasi percuma kalau Suhal sendiri yang panjat pokok
dan ambil kelapa-kelapa tu. Pandai kan Suhal mak.

Mak Suhal : SUHALLLLLL maknya menjerit...diorang tu semua nak tengok
seluar dalam kau...sebab tu dia kasi free
Suhal : Yeke mak....eh ...eh...nasib baik suhal tak pakai seluar dalam. "

Sori kalo lucah sikit,tapi lawak giler...ahahaha... :D :D :D

_________________






Back to top Go down
View user profile http://www.neo.net.my
 
Gadis Yang Terencat
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Yang Wenli vs Universal
» Yang Zing Deck
» Yang Zing help
» Yang Zing Anti Meta Skill Deck
» [SCD]Sephira Fuxi Yang Zing

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
5 Arif Crew Official Forum :: Karya Dan Hasil Nukilan :: Karya Kreatif-
Jump to: