Aktif - Rasional - Inovatif - Fantastik
 
HomePortalCalendarFAQSearchMemberlistRegisterLog in
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
Sekali Klik, 10sen Dihitung
Jom Join - Klik Saje
Search
 
 

Display results as :
 
Rechercher Advanced Search
Latest topics
» Guru dan Jasanya
Sun Jun 06, 2010 1:54 am by are_in

» Help pls
Thu Feb 18, 2010 1:05 pm by fiq_permai

» Perkahwinan Kakak Kepada Mohd Afiq @ Afiq Kodok
Mon Dec 14, 2009 2:46 pm by fiq_permai

» ade Facebook x??
Mon Dec 07, 2009 11:57 pm by fiq_permai

» ~~Jom Men Sambung2..~~
Sat Nov 28, 2009 12:57 pm by fiq_permai

» ~~LaTeS NeWs~~
Sat Nov 28, 2009 12:47 pm by fiq_permai

» Oya ftw`
Sat Nov 28, 2009 12:44 pm by fiq_permai

» Jgn Lupe Kenalkn Diri Korg
Sat Nov 28, 2009 12:42 pm by fiq_permai

» Perubahan
Sat Nov 28, 2009 12:39 pm by fiq_permai

Navigation
 Portal
 Index
 Memberlist
 Profile
 FAQ
 Search

Share | 
 

 ~~BiLe SeSuAtU TeRjAdI~~

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
eylla
Administrator
Administrator
avatar

Number of posts : 685
Age : 28
Location : sg petani, pee jay...
Registration date : 2008-04-23

PostSubject: ~~BiLe SeSuAtU TeRjAdI~~   Thu Jun 19, 2008 5:19 pm

korg cite r ape respon korg ble sesuatu y x terjangka terjadi???
xkisah r bende 2 y mengembirakn atau sebaliknye...
jom kongsi reramai...
.................:)..............
...............:):).............
............:):):)............
..........:):):):)...........
.............:):):)...........
...............:):)...........
..................:)...........

_________________


Last edited by eylla on Thu Jun 19, 2008 5:22 pm; edited 1 time in total
Back to top Go down
View user profile http://5arifcrew.nice-forum.net
eylla
Administrator
Administrator
avatar

Number of posts : 685
Age : 28
Location : sg petani, pee jay...
Registration date : 2008-04-23

PostSubject: Re: ~~BiLe SeSuAtU TeRjAdI~~   Thu Jun 19, 2008 5:19 pm

skrg ni aku nk bg 1 situasi n nk korg sambung atau jawab...

satu petang mase korg tgh sedey sbb bru je lps gaduh ngn bez fren, korg jln kt taman sorg2...
pastu korg tersepak satu bende...
rupe2nye korg tersepak satu teko...
ape y korg buat ngn teko 2???
korg akn percaya ke mitos dulu y ade jin dlm teko 2????
korg akn gosok ke teko 2???
ape y terjadi???

sambung n jawab r sume persoalan ni....
(di sini adalah dimaklumkn bahawa sume cite y merepek dibenarkn asalkn x melanggar syarat2 y ditetapkn oleh para admin kite..)

_________________
Back to top Go down
View user profile http://5arifcrew.nice-forum.net
krazeekwan
Team
Team
avatar

Number of posts : 46
Age : 27
Location : from PJ to nilai, n9
Registration date : 2008-04-30

PostSubject: Re: ~~BiLe SeSuAtU TeRjAdI~~   Fri Jun 20, 2008 5:47 pm

ble tersepak teko itu, maka aku biar je la...takkan nak gosok lak kot...x btol?? huhu. =P
Back to top Go down
View user profile
Kapten Ace
Spammer
Spammer
avatar

Number of posts : 565
Age : 28
Location : Kedai Mamak Seri Manja
Registration date : 2008-04-26

PostSubject: Re: ~~BiLe SeSuAtU TeRjAdI~~   Fri Jun 20, 2008 7:12 pm

Bila hamba tersepak teko tersebut,hamba pun mengambil teko itu...
Hamba teliti masih elok lagi rupanya dan masih lagi boleh dipakai...
Lalau sahaya hamba membuat seteko air teh boh....Wkakaka....
Diminm bersama kawan2...haha...amacam?

_________________






Back to top Go down
View user profile http://www.neo.net.my
eylla
Administrator
Administrator
avatar

Number of posts : 685
Age : 28
Location : sg petani, pee jay...
Registration date : 2008-04-23

PostSubject: Re: ~~BiLe SeSuAtU TeRjAdI~~   Thu Jun 26, 2008 4:01 pm

bagus imaginasi ko..hahahaha

_________________
Back to top Go down
View user profile http://5arifcrew.nice-forum.net
akashah
Team
Team


Number of posts : 287
Registration date : 2008-05-04

PostSubject: Re: ~~BiLe SeSuAtU TeRjAdI~~   Tue Jul 22, 2008 5:03 pm

kalo aku lah...
lepas je aku tersepak, aku menjerit sekuat ati..... "AAADDDDOOOOIIIIIIIIII" kata ku selepas tersepak teko tersebut.... teringin sekali aku hendak menyepak teko tersebut berkali2 tetapi memandangkan islam tidak membenarkan nafsu menguasai diri kita maka ku biarkan saja teko tersebut, kemudian ku terpikir semula... "slalunyer kalo dalam citer aladin ada jin dalam teko2 camni, elok lah kalo camtu, tiga permintaan.... hmmm....apa yang patut aku mintak ek....?" kata ku didalam hati..... sedang dalam memikirkan jawapan kepada soalan yang setaraf ngan PSPM... (senang kata sama taraf ngan soalan untuk orang yang dapat CGPA 4.00) aku ternampak seorang lelaki yang kelihatan nya sedang mencari sesuatu di atas tanah..... maka aku pun terfikir " kalau aku mintak orang tu jumpa apa yg dia ilang bagus gak....." lalu aku pun mengambil teko tersebut lalu ku tempat telapak tangan ku pada tempat yang kurasakn terbaik utk ku mulakan...... belum sempat ku mulakan ku terpikir pula...." kan bagus kalo ader orang amik teko ni. xde la org melolong cam aku nti.." maka ku mulakan menggosok teko tersebut..... sebaik saja aku menggosok teko tersebut.. ku lihat awan di langit mula bergerak menutupi langit yang biru menjadikan hari tersebut kelihatan suram semula.... " kalo hujan habis la aku, basah lah nnti, kena wat hajat gak ni...." maka dengan itu cukup lah tiga hajat yang akan aku minta.... tetapi setelah hujan mula membasahi bumi dengan air mata nya aku mula risau kerana teko yang telah panas ku gosok itu tidak juga mengeluarkan apa2... aku pelik... "macam mana ni".... detik ku dlm hati.... hujan semakin lebat dan aku masih cuba untuk mengeluarkan jin yang kusangka ada di dalam teko tersebut.... dan akhir nya setelah baju aku kuyup dek lama sangt terdedah dengan tangisan langit maka terdetik lah dalam hati ku penuh harapan.." Ya Allah, Tolong lah aku".... maka dengan serta merta langit menjadi cerah.... hujan yang turun dengan lebatnya sebentar tadi mula berhenti.... lelaki yang dari tadi sedang mencari sesuatu di atas tanah datang kepadaku dan berkata "teko saya..!!! terima kasih kerana tolong carikan.." ku tersenyum apabila beliau berkata begitu. ku serah kan kembali teko tersebut kepada tuan nya sambil berkata " sama-sama" serentak dengan itu sebuah kereta Honda yang amat ku kenali berhenti dihadapan ku. "Umi..!!!!!" jerit ku.... Ibuku melambaikan tangan nya kearah ku dan menunjukkan baju dengan tag hargta masih terlekat di lengannya... terdetik dihati ku.." alangkah bodoh nya aku mempercayai sesuatu yg tidak wujud. aku gosok berkali2 utk memanggil nya untuk bantuan tetapi tidak ku dapat. sebalik nya hanya dengan berkata 'Ya Allah, Tolong lah aku' dan dengan hati yang mengharap, diselesaikan semua masalahku. Ya Allah. Malu nya aku, dosa ku dengan amatlah banyak namun Kau masih membantu aku. Ya allah ampunkan aku.....!!!!!!!!!
Back to top Go down
View user profile
eylla
Administrator
Administrator
avatar

Number of posts : 685
Age : 28
Location : sg petani, pee jay...
Registration date : 2008-04-23

PostSubject: Re: ~~BiLe SeSuAtU TeRjAdI~~   Wed Jul 23, 2008 12:57 am

alamak..
insaf sekejap....

_________________
Back to top Go down
View user profile http://5arifcrew.nice-forum.net
fiq_permai
Team
Team
avatar

Number of posts : 669
Age : 28
Location : KoLeJ YpC-ItWeB..
Registration date : 2008-04-28

PostSubject: Re: ~~BiLe SeSuAtU TeRjAdI~~   Wed Aug 13, 2008 1:32 pm

ish kuat tol kashah imiginasi...
dh pro katekan..
dulu2 pown time tido ley imiginasi..
kan kashah..
klau aku tersepak teko tue..
maybe aku amik kowt..
aku gosok2 ks bersih..
pastu aku basuh teko tue..
ley la wat bukak pose nie minum air guna teko tue kan..
dlm islam ada menyatakan..
jangan membazir..
:)
hik3..
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: ~~BiLe SeSuAtU TeRjAdI~~   

Back to top Go down
 
~~BiLe SeSuAtU TeRjAdI~~
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
5 Arif Crew Official Forum :: Zone Bebas Cukai :: Zone Bebas-
Jump to: